vineri, 2 martie 2012

Continuare




Scuzati intarzierea. :d

Asa, zilele trecute in timp ce eu vedeam toate culorile curcubeului, copilasul agatat in discoteca si-a facut veacul pe la mine prin apartament, ca nu avea chef sa se duca la scoala. Mhm, ati citit corect. Scoala. Adica liceu. E clasa a 12-a...
    Nu mai beau in viata mea, ma jur!

In dimineata cu pricina, dupa ce mi-am mai revenit putin, mi-a zis ca a adormit dupa ce am plecat, si cand s-a trezit, daca tot era amiaza, a zis ca sa ma astepte sa vorbim....adica in mintea lui de licean astepta o repetitie a noptii precedente.
Cum nu l-am dat afara din apartament, pt ca nu imi sta in fire [ apropo, mare greseala ], copilasul si-a insusit cheia si vine seara pe aici. Macar nu vine cu mana goala, dar nah...
 Momentan il las sa isi faca impresia ca m-a dat pe spate cu banii lu' tacso si manierele invatate de la maica'sa. M-am cam saturat sa fiu singura... Stiu ca este si domnul meu, care e absolut adorabil atunci cand vine si sta in oras. Dar sta o zi, doua, si rareori avem timp sa iesim sau sa ne saturam unul de altul. Nu ma plang, este o relatie matura si mi-am inteles cu timpul statutul, dar copilul asta e dragut si atent. Are o fire care ma atrage...trist.
 M-am apucat iar de fumat.

Un comentariu: