luni, 20 februarie 2012

Teapa



Oficial, mi-am luat teapa. In drum spre casa ma gandeam cum o sa urc scarile apartamentului, plina de sacose, o sa le las jos la usa si voi fura un miros ademenitor de mancare gatita venind din interiorul casei mele. Dar nu am lasat sacosele jos, nu am simtit nici un miros de ceva bun, si nici prezenta cuiva mai bun in apartamentul meu...

Iar a plecat fara sa zica nimic...


Acum stau si imi vars frustrarea aici. Sunt enervata si nefututa. Enervata, deoarece in sacose, si acum lasate in pragul usii, este o lenjerie inca nepatata de mirosul sexului, lumanari parfumate si o sticla de vin. Frustrata pentru ca nu am mancat nimic de la ora 12 si acum e aproape 9, si ma asteptam sa vin acasa si sa gasesc ceva bun pe masa. Cat de ironic e totul! Cand nu ma astept la nimic, primesc de toate, cand astept si eu atentie, primesc fix pula. Nici pe aia! Hah

Asa ca acum nu pot decat sa mananc literele tastaturii. Nu pot sa il sun, nu pot sa ii trimit nici un email, nimic. In relatia asta, eu sunt amanta. El vine si vrea cand pleaca. Eu il am putin, dar cand il am, il am din plin. Acum probabil e in drum spre orasul lui. Poate a si ajuns...

Putea macar sa imi faca ceva de mancare si sa imi lase un biletel. Asa ar fi fost frumos, nu?

Da, sunt o amanta cu pretentii.

Un comentariu:

  1. Lasa biletelul macar mancarea. Stiu cum e ,uneori nici nu imi mai gatesc la cat de obosita sunt.

    RăspundețiȘtergere